چکیده برترین وبسایت های دکوری

دو شنبه 19 آذر 1397
ن : دکوری فروشی

تیشرت این پوشاک جادویی!

تیشرت ها در قلمروشان هستیم، جایی که می توان هر طرح و رنگی را دید و انتخاب کرد. اینجا همه چیز هست و هیچ چیز کم نیست. زنانه، مردانه، بچه گانه و خلاصه تمامی سنین و سلیقه ها از آن بهره مند خواهند شد. اصلاً از دنیای تیشـرت هیچ شخصی دست خالی بیرون نخواهد رفت و این همان خاصیت جادویی تیشـرت است!

 

در اروپا بیش از ۴۰ سال است تیشرت می پوشند و البته در آمریکا. در آسیا و آفریقا و دیگر قاره ها نیز می پوشند اما با قدمتی کمتر، مثلاً حدوداً ۳۰ سال! اما یک چیز در بین تمامی این قاره ها یکسان بوده و هست و آن دلربایی تی شرت از همان بدو ورود و تولد است. هیچ جامعه و مردمی را نمی توانی پیدا کرد که با دیدن اولین طرح تیشـرت و یا معرفی آن از طریق رسانه ها، دلش غنج نرفته نباشد!

این دل همان دلی ست که فقط با دیدن بهترین ها غنج خواهد رفت، حال ببینید تیشرت جادویی چه کرده که دل به این روز افتاده! اروپایی ها می گویند: باید تیشـرت را در هر شرایطی و هر محفلی پوشید، چون پوششی بسیار مناسب و زیباست و جا و مکان نمی شناسد، حتی در خواب! آنها از این پوشش زیبا و شاداب در هر مکانی استفاده می کنند: جشن های خصوصی، محفل های رسمی، باشگاه های ورزشی، مراکز آموزشی، فیلم ها و سریال ها و خلاصه هر جایی که انسان نیاز به نوعی پوشش خوب و جالب و البته جادویی داشته باشد تیشـرت ها آنجا هستند با تمام توان.

این دیدگاه اروپایی ها به تدریج به سراسر جهان رخنه کرد چون آنها یک ابزار بسیار مؤثر و مفید و غول آسا و بسیار قدرتمند در اختیار داشتند و در استفاده از آن به شدت جلوتر از بقیه بودند: «رسانه های قدرتمند تبلیغاتی»؛ و اینگونه شد که تفکرات درست اروپایی ها در مورد استفاده از همین تیشرت ها به عنوان پوشاکی جادویی به سایر نقاط این کرۀ گرد نفوذ کرد و اوضاع اینگونه شد که می بینیم.

اکنون آسیا هیچ فرقی با اروپا ندارد، اروپا هیچ فرقی با آمریکا ندارد، آمریکا هیچ فرقی با آفریقای جنوبی ندارد، همه در نوع و شکل استفاده از این پوشش جذاب و چشمگیر، یکی هستند و از طرح ها و مدل های مشابه و یکنواخت استفاده می کنند و این همان قدرت سحر انگیز و جادویی تیشرت است.

شاید تبلیغات نقشی بسیار مهم در نفوذ دادن این پوشش ناب و زیبا در سایر جوامع داشته اما آن شاه کلید موفقیت تیشرت ها، همان قدرت طرح و مدل های متنوع و زیبا و تعیین کننده آنهاست که در نفوذ تی شرت های جادویی در قلب مردم و جوامع، بزرگ ترین نقش را داشته است.

بیاید با هم تعداد طرح های متنوع تیشرت های مردانه را بشماریم! به نظر شما شدنی ست؟! مطمئناً نه غیر ممکن است. حال بیایید با هم تعداد طرح های تی شرت های زنانه را بشماریم! باز هم شدنی نیست. کار به جایی رسیده که واقعاً هیچ مرکز آماری قادر نخواهد بود چنین کار بزرگی را انجام دهد چون تعداد و تنوع طرح های تیشـرت در حال حاضر مانند تنوع گونه های پرندگان مختلف در سراسر جهان است، هر وقت آنها سرشماری شدند، تیشـرت نیز سرشماری خواهد شد!

 

تیشرت ها در چه کشورهایی بیشتر غوغا کردند؟

مطمئناً الآن همه سریعاً خواهید گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی. با عرض پوزش کاملاً غلط است! شاید برایتان جالب باشد بدانید بیشتر از کشورهای قارۀ آمریکا و اروپا، این آفریقایی ها بودند که با ورود تیشرت به دنیای پوشاکشان به شدت بهت زده و دچار تغییرات اساسی در نوع پوشش و حتی حرکات خاص اجتماعی و زندگی شدند.

حتماً در فیلم ها و یا مستندهای مختلف خارجی دیده اید که یک یا چند مرد یا زن آفریقایی با پوشیدن تیشرت هایی خاص و رقص و آوازهایی مختص آفریقایی ها، سرگرم حرکاتی عجیب و غریب هستند!

این رفتارها و حرکات ناب آفریقایی، از گذشته های دور نیز در جوامع آنها وجود داشت اما با ورود پوششی زیبا به نام تیشرت در قرن ۲۰ میلادی، گویی دنیایی جدید به سمت آفریقا باز شد و آنها را در آغوش تیشـرت جای داد؛ رفتارها کاملاً تغییر کرد، نوع راه رفتن ها عوض شد، تکیه کلام ها متحول شد، شکل آدامس جویدن ها دچار دگرگونی شد و خلاصه این تیشـرت جادویی کاری با آفریقا کرد که نگو!

و اما حالا و در عصر حاضر و قرن ۲۱ و سال ۲۰۱۸ باز هم آفریقایی ها همچنان سرگرم رفتارهای عجیب و جالب خود در آغوش همین پوشاک و پوشش جادویی یعنی تیشرت ها هستند. آنها خود هم نمی دانند که این تیشـرت چه غوغایی کرده و خواهد کرد! شاید اگر از آنها بخواهیم تأثیر این پوشش بر نوع رفتارشان را ذکر کنند خیلی هم نتوانند پاسخ درستی ارائه کنند اما تأثیرات تیشـرت جادویی بر رفتارشان کاملاً پیداست.

 

فروشگاه اینترنتی جانلوئیجی

تیشرت

 



:: برچسب‌ها: تیشرت ,


پنج شنبه 15 آذر 1397
ن : دکوری فروشی

تی شرت پوششی برای تمام فصول !

تی شرت  پوششی برای تمام فصول ، شاید با دیدن  این جمله کمی تعجب کنیم اما این واقعیتی تاریخی و بسیار قدیمی ست که از گذشته های دور هم در مورد انواع تی شرت گفته می شود. تی شرت از ابتدای تولید و معرفی به مصرف کنندگان، مانند امروز مورد استفاده نبود بلکه به عنوان نوعی لباس زیر مورد استفاده قرار می گرفت.

انواع تی شرت و پوششی که به عنوان لباس زیر مورد استفاده بود هم برای پسرهای جوان و هم دخترهای جوان و نوجوان موجود بود و هر دو جنس زن و مرد، این نوع پوشش را فقط به عنوان پوششِ زیرین لباس اصلی استفاده می کردند، اما چه شد که تی شرت ها به شکل امروزین خود در آمده و هم اکنون جزوِ یکی از اصلی ترین و مهم ترین پوشش های جامعه در آمدند؟

تی شرت به نوعی پیراهن و پوشش نیم تنه گفته می شود که برای پوشاندن قسمت بالایی یا نیم تن? بالایی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. تی شرت ها طبق قوانین مشخصی که از ابتدای تولیدشان وجود داشته باید دارای آستین های کوتاه، بدون یقه و همچنین بدون دکمه باشند اما امروزه این تعریف کمی تغییر کرده است و می بینیم که تیشرت های یقه دار، تی شرت  های دکمه دار و یقه دار (پولوشرت) و… نیز به وفور و در طرح و رنگ های بسیار متنوع نیز موجود است.

هزاران طرح و رنگ از تی شرت ها در هر سایزی و برای هر سنی به وفور موجود است، از هر مارک و برندی که بخواهید. دیگر کار به جایی رسیده که هر تولیدکننده ای به راحتی و فقط با یک دستگاه برش و دوخت ساده به سرعت و با تمام توان خواهد توانست مدل های متنوعی از این پوشش جذاب را برای هر سلیقه ای تولید نماید.

 

تی شرت چرخش از زیر به رو!

و اما چطور شد که تی شرت به عنوان نوعی لباس زیر، امروزه به عنوان لباس اصلی مورد استفاده قرار می گیرد؟ تقریباً 2 سال پس از اینکه اولین مدل ها و طرح های تی شرت در قرن 20 میلادی توسط تولیدکنندگان محدود آن زمان به بازار عرضه شد، برخی از کمپانی های تبلیغاتی که به عنوان مشاورین بازاریابی همین تولیدکنندگان در کنار آنها اقدام به مشاوره های گوناگون در زمینه های مختلف می کردند، پیشنهادات متنوعی برای انجام تبلیغات گسترده مطرح کردند.

یکی از پیشنهادات آنها این بود که می توان از همین تولیدات بسیار زیاد و متنوع تی شرت در این شرکت ها با چاپ برند و نام کمپانی و شرکت تولیدکنند? آنها، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مؤثر و مهم استفاده کرد تا به این شیوه بتوان حتی در سایر کشورها نیز مشتریان بیشتری را جذب کرد.

با توجه به اینکه در آن سال ها فقط نام کمپانی و شرکت تولیدکنند? تی شرت ها به صورتی کاملاً کوچک و محدود در زیر یقه یا انتهای پایینی لباس درج می شد، آنچنان بردِ تبلیغاتی برای شرکت نداشت و آنها به این نتیجه رسیدند که می بایستی این آرم ها با ابعاد بزرگتر و کاملاً مشخص تر در پشت یا جلوی تی شرت ها چاپ شوند.

دقیقاً پس از این تغییر رویه در تولید تی شرت ها بود که به تدریج و اما به سرعت این لباس ها به لباس های اصلی و پوشش رویی تبدیل شدند. نه تنها خود کمپانی ها بلکه مصرف کنندگان نیز به شدت به این امر تمایل نشان دادند و اینگونه شد که تیشرت به یکی از مهم ترین، زیباترین و پر طرفدارترین لباس های مخصوص جوانان و نوجوانان تبدیل شد.

و اما اکنون اوضاع کاملاً تغییر کرده است. دیگر نمی توان حتی تعداد شرکت های تولید کنند? تی شرت در سراسر جهان را حتی سرشماری کرد و آماری درست از تعداد آنها ارائه داد. فقط در کشوری مانند چین که به غول سرسام آور تولیدات متنوع و هزار رنگ معروف است و در شهر بندری شانگهای بیش از 2000 تولیدکنند? کوچک و بزرگ خانگی و شرکتی، به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال تولید 100 ها هزار تی شرت متنوع و رنگارنگ هستند.

اگر بخواهیم از نظر سطح علاقمندی و جذابیت پوشش جوانانه، لباس ها را رتبه بندی کنیم مطمئناً تی شرت ها در صدر این لیست قرار دارند، برای هر دو جنس دختر و پسر.

 

فروشگاه اینترنتی جانلوئیجی

تی شرت



:: برچسب‌ها: تی شرت ,


یک شنبه 11 آذر 1397
ن : دکوری فروشی

دکوراسیون داخلی با طرح هایی از دکوراسیون شرقی و غربی

دکوراسیون داخلی و چیدمان داخلی آن، یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین کارهاست که تقریباً تمامی افراد در طول زندگی خود چندین و چند بار به شیوه های مختلف و با استفاده از ابزار و سلیقه های متنوع آن را انجام داده اند. این تغییر دکوراسیون یا ایجاد دکوراسیون جدید را می توان به شیوه ها و راه های مختلفی انجام داد.

 

در هر کشوری با هر سطح از فرهنگ و آداب و رسومی می توان ابزار بسیار متنوعی برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی بسیار زیبا تهیه کرد که این ابزار می توانند یا بومی منطقه و تولید همان کشور بوده یا اینکه از سایر نقاط به آنجا آورده شده باشند مانند بسیاری از ابزار چوبی و مجسمه ها که گاه هزاران کیلومتر راه طی کرده و خود را از یک طرف کرۀ زمین به آن سوی آب ها می رسانند. در واقع اینجا به نوعی صدور فرهنگی انجام شده است یعنی کشور یا منطقه ای از جهان با ارسال لوازم و ابزار دکوری و مؤثر در دکوراسیون داخلی به نوعی حضور خود را در آن سوی آب ها گوشزد می کند.

در دکوراسیون داخلی و تغییرات مربوط به آن، وجود چنین ابزاری به شدت لازم و گاهی حیاتی ست. به عنوان مثال گاهی لازم است شما برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل خود حتماً از طرح های شرقی و آسیایی با غلظت زیاد استفاده کنید تا نهایتاً به آن طرح دلخواه و سوژۀ اصلی خود دست یابید.

برای روشن تر شدن موضوع، بیاید با هم سری به یکی از کشورهای شرقی و البته یکی از پر رمز و رازترین آنها یعنی کشورها اژدها خیز «چین» بزنیم تا ببینیم در این کشور پهناور معمولاً از چه ابزاری برای دکوراسیون داخلی منازل و یا ادارات و هتل ها و سایر مکان ها استفاده می شود. آیا اصلاً رفتن به چین و بررسی ابزار و ادوات تعیین و تغییر دکوراسیون داخلی مؤثر است یا اینکه آنجا و در کشور اژدها نیز، دقیقاً شرایط مانند سایر نقاط جهان بوده و ابزار و وسایل دکوراسیون داخلی با دیگر مناطق، یکی ست. با ما همراه باشید.

 

دکوراسیون داخلی و دکوراسیون شرقی در چین

با شنیدن نام چین شاید بلافاصله یاد کالاهای بنجل و بی کیفیت چینی بیافتیم و همه صدایی از نهان برون دهیم که «پوفففففف باز هم جنس چینی!» اما همیشه هم این گونه نیست. در شرق مردمان این کشورها با توجه به تعدد و تکثر فرهنگی بسیار زیادی که دارند از وسایل و ابزار مختلفی برای دکوراسیون داخلی و ایجاد تغییرات ناب استفاده می کنند. در این کشورها، آنقدر وسایل و زمینه های متعدد برای ایجاد این تغییرات موجود است که دیگر هیچ نیازی به ایجاد طرح های جدید و به اصطلاح مدرن نیست! البته وجود آنها نیز با توجه به نیاز جامعه و درخواست سلابق مختلف، لازم و ضروری ست که به خوبی و به سرعت در حال تولید و عرضه است.

به عنوان مثال یکی از پر رنگ ترین و زیباترین ابزار دکوراسیون داخلی در کشور چین استفاده از «نور» در موارد مختلف و به شیوه های گوناگون است. شاید در ابتدا دیدن این جمله و استفاده از نور کمی گنگ و غیرقابل فهم باشد اما با کمی توضیح به شدت جالب نیز خواهد شد. این سنت دیرینه نه تنها در دکوراسیون داخلی و در منازل، بلکه در مکان های عمومی و ادارات، هتل ها، مراسمات رسمی و حتی آئینی بسیار مهم چین به وفور استفاده می شود.

چینی ها از هزاران سال و از زمان سلسله های تاریخی و پادشاهان بزرگ خود که بسیاری از آنها هم عصر با پادشاهان ایرانی و رومی نیز بودند به شدت به استفاده از ترکیبات متنوع «نور» علاقه داشتند به این شکل که برای دکوراسیون داخلی قصرها و محافل خصوصی و عمومی خود، از چراغ های روشن که از روغن تغذیه می کردند در داخل یک توپی کاغذی یا ترکیبی از کاغذ و پوست بسیار نازک حیوانات که از داخل با روغن هایی مقاوم در برابر حرارت از بدن جانوران عایق شده بود استفاده می کردند.

این چراغ های رنگی تقریباً همان کارکرد چراغ های متنوع رنگی امروزی را داشت که امروزه ما در منازلمان برای تغییرات متنوع و نوردهی بیشتر و البته تلطیف روحیه، از آنها استفاده می کنیم. به نوعی دکوراسیون داخلی در هزاران سال قبل هم در شرق دور و البته در کشورهایی مانند جمهوری خلق چین به خوبی و با شدت زیاد وجود داشته است.

حال، همین فرهنگ و قدمت تاریخی در مورد دکوراسیون داخلی در چین، امروزه نیز در سراسر این کشور پهناور به خوبی و به وضوح قابل مشاهده است. گردشگران و تاجرانی که به وفور به این کشور بزرگ سفر می کنند به خوبی می توانند این ابزار بسیار بزرگ و مهم و تأثیر گذار دکوراسیون را در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ چین و به خصوص در شهرهایی مهم مثل «شانگهای»، «دالیان»، «ووشی»، «جینان» و… مشاهده کنند.

این ابزار مهم شرقی و دکوراسیون شرقی امروزه در کشور ما هم به خوبی و وفور قابل دسترس است. پیدا کردن آن هم اصلاً کار دشواری نیست و می توان با صرف مدت زمان کمی در فروشگاه ها و گالری های مختلف، این ابزار زیبای دکوراسیون شرقی را به خوبی مشاهده و خریداری کرد.

چیدمان، طراحی و دکوراسیون داخلی هر مکانی با این ابزار زیباسازی شرقی به شدت لذت بخش و مفرح خواهد بود چون رنگ و بویی شرقی تر به مکان ها می بخشد.

 

فروشگاه اینترنتی دکوری فروشی

نویسنده: طیب عالی



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله ی دکوریجات و آدرس decoriforoshi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.